A hatékonyság motorja
PPC kampánykezelés
Az egészségügyi szektorban
A HEALTHFULL agency a szektorában egyedülállóan az egészségügyi marketing területére specializálódott ügynökség, amely kiemelt figyelmet fordít a PPC (pay-per-click) kampányok sikeres kezelésére. Átgondolt hirdetési stratégiát dolgozunk ki, mérhető eredményeket és riportokat biztosítunk, így az elköltött büdzsé megtérülése magasabb lesz.
Az egészségügyi marketing folyamatosan fejlődik, és a digitális marketing eszközei nélkülözhetetlenek a modern praxisok számára. A digitális marketing egyik legnagyobb előnye, hogy minden eleme mérhető. Ez lehetővé teszi, hogy a kampányok hatékonyságát valós időben követhessük, tények és számok alapján hozzunk döntéseket, gyorsan reagálva optimalizáljuk a kampányainkat és tanulságokat levonva, ún. “learning-log”-okat alkotva fejlesszük tovább a soron következő kampányokat. Ezért a digitális marketing az egyik leghatékonyabb és leginkább mérhető megtérülést hozó kommunikációs eszköz. A PPC kampánykezelés által relatív gyors eredményeket szállítunk, és célzottan szólítjuk meg a potenciális pácienseket, ami különösen fontos a versenyképes egészségügyi piacon.
Kérjen ajánlatot!
Ha Ön is szeretné növelni praxisa online jelenlétét, az időpontfoglalások, vagy vásárlások számát, forduljon hozzánk bizalommal!
A hatékonyság motorja
PPC kampánykezelés
az egészségügyi szektorban
A sikeres PPC kampánykezelés a hirdetési stratégiák, eszközök és a költségvetés tervezésének alapos ismeretét igényli. Hirdetéskezelő csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik a nyereséges fizetett marketing stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában, beleértve a keresési, a közösség média és a Google Shopping kampányokat is. Az adatvezérelt meglátások, valamint a technológia és a kreativitás segítségével olyan hatékony hirdetéseket hozunk létre, amelyek valóban elérik a céljait, legyen az forgalomnövelés, branding vagy a konverziók kimaxolása.
A hatékonyság motorja
A PPC alá tartozó elemek
01
Keresőmotoros hirdetések (Search Ads)
A keresőhirdetés egy alapvető online marketing eszköz. Segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, akár a legelső pozícióban. A hagyományos szöveges keresési kampányok segítségével bármely kulcsszóra a Google találatok élére lehet kerülni.
02
Display hirdetések (Display Ads)
Olyan, képi alapú PPC hirdetések a Google Display hálózaton, mind pl.: bannerek, natív elhelyezések, HTML hirdetések, és dinamikus remarketing kampányok.
03
Remarketing/Retargeting
Olyan hirdetések, amelyek azokat a felhasználókat célozzák meg, akik korábban már látogatták a weboldalt, de nem konvertáltak (nem regisztráltak/vásároltak/foglaltak időpontot/stb.).
04
Video hirdetések
Rövid videók, amelyek videómegosztó platformokon, például a YouTube-on jelennek meg.
05
Social media hirdetések
Hirdetések, amelyek a közösségi médiaplatformokon jelennek meg, például a Facebookon, Instagramon, LinkedInen vagy Twitteren.
06
Shopping hirdetések
Ezek a hirdetések termékképek, árak és egyéb információk alapján jelennek meg, és gyakran használják e-kereskedelmi cégek.
04
Inbound marketing
Az inbound marketing célja, hogy értékes és személyre szabott tartalmakkal vonzza be az ügyfeleket. Míg az outbound marketing gyakran megzavarja a közönséget, az inbound marketing tartalmakkal értékes kapcsolatokat épít ki, megoldást kínálva a felhasználók problémáira.
Egészségügyre hangolva
Hatékony PPC kampánykezelés
az egészségügyi szektorban
A PPC kampánykezelés lehetővé teszi, hogy az egészségügyi praxisok relatív gyorsan, ám mindenképpen hatékonyan érjék el célközönségüket. Az egészségügyi marketing során a jól megtervezett és kivitelezett PPC kampányok hozzájárulnak ahhoz, hogy a praxisok kiemelkedjenek a versenytársak közül, és nagyobb forgalmat generáljanak a weboldalukon. Az ilyen kampányok folyamatos optimalizálása biztosítja, hogy a hirdetések a legmegfelelőbb közönséghez jussanak el, növelve a konverziós arányt.
Fontos, hogy mi nem csak elindítjuk az egészségügyi szektorban tevékenykedő vállalkozását a siker felé, hanem végig is kísérjük ezen az úton. Ehhez három fontos alappillérre van szükség:
- Hirdetések tesztelése Minden sikeres kattintás alapú kampány alapja a tesztelés. Amennyiben a hirdetési költségkeret engedi, leteszteljük a hirdetési grafikákat, szövegezést, landoló oldalakat, célközönséget és az ügyfélszerzési tölcsért is, több hirdetésvariációt létrehozva.
- Kampányok mérése A PPC hirdetések mérésének két szabálya van. Az első az, hogy mindig mindent mérni kell. A második szabály pedig az, hogy mindig mindent mérni kell! Hiszen honnan tudnánk, hogy hova jutottunk el, ha nem tudjuk, hogy honnan indultunk. A mérések megfelelő beállítása elengedhetetlen az egészségügy szektorára specializálódott ügynökségünknél, így erre különleges hangsúlyt fektetünk a kampányok beállításánál.
- Kampányok optimalizálása és skálázása A méréseknek hála tudjuk, hogy mi működik és mi nem. Ami nem működik, azt kijavítjuk, teszteljük és újra mérjük, addig amíg tökéletes nem lesz. Ami működik, azt pedig fogjuk és a KPI-oknak megfelelően skálázzuk.
Kérjen ajánlatot!
Ha Ön is szeretné növelni praxisa online jelenlétét, az időpontfoglalások, vagy vásárlások számát, forduljon hozzánk bizalommal!
Személyre szabott megoldások
PPC szolgáltatások
Ahhoz, hogy elérjük a kitűzött céljait, a PPC kampánykezelés első fázisában megismerjük a szolgáltatásait/termékeit, kielemezzük a konkurenciát, lefektetjük a kampány alapjait (célközönség, költségkeret, KPI-ok), a legrelevánsabb kulcsszavakat összegyűjtjük és elindítjuk a kampányokat a Google Ads és Facebook Ads platformokon. Számíthat ránk a hirdetés szövegek megírásában, valamint a grafikák létrehozásában is. A HEALTHFULL agency ügynökség szakemberei egy darab mutatóval mérik a sikerünket: az Ön egészségügyi vállalkozásának sikerével és növekedésével.
„Tulajdonosi szemléletünkkel minden egyes forintot, amit elköltünk a kampányain, úgy kezelünk, mintha a sajátunk lenne.”
Hogyan érheti el potenciális ügyfeleit
Google Ads hirdetés segítségével?
A Google hirdetési kampány számos lehetőséget nyújt vevőszerzésre, keresési kampányoktól kezdve egészen a display remarketing kampányokig. A HEALTHFULL-nál az egészségügyi szektorban tevékenykedő vállalkozásának profiljához igazítva alkalmazzuk ezeknek a funkcióknak a legcélravezetőbb ötvözetét.
Lead gyűjtés a cél? Erre elengedhetetlen egy jól felépített Google keresési kampány megfelelően strukturálva. Webshopja van? Akkor a Google Shopping és Google keresési kampányokra fektetnénk a legnagyobb hangsúlyt. Végül pedig mindkét esetben egy Google Display remarketing kampánnyal újra célozzuk az érdeklődő vásárlókat/ügyfeleket.
Fogorvos ⋅ Szemészet ⋅ Pszichológus ⋅ Plasztikai sebészet ⋅ Nőgyógyászat ⋅ Bőrgyógyászat ⋅ Gasztroenterológia ⋅ Urológia ⋅ Gyermekgyógyászat ⋅ Kardiológia ⋅ Allergológia ⋅ Dermatológia ⋅ Fizioterápia ⋅ Wellness központ ⋅ Jóga stúdió ⋅ Edzőterem ⋅ Kozmetikai klinikák ⋅ Pilates stúdió ⋅ Életmód tanácsadás ⋅ Szépségszalonok és wellness központok ⋅ Masszázsszalonok és spa-k ⋅ Fitness központok és edzőtermek ⋅ Egészségmegőrző és prevenciós programok ⋅ Személyi edzők és fitnesz trénerek ⋅ Táplálkozási tanácsadás és étrendi szolgáltatások ⋅ Szépségipari és wellness termékek gyártói és forgalmazói ⋅ Spa és wellness hotelek, üdülők ⋅ Gyógyszertárak ⋅ Gyógyhatású készítmények ⋅ Vitaminok ⋅ Táplálék-kiegészítők ⋅ Patikák ⋅ Bioboltok ⋅ Sporttáplálkozási üzletek offline, online ⋅ Vitamin- és táplálék-kiegészítő üzletek ⋅ Állateledel ⋅ Állatorvos ⋅ Állatorvosi rendelő ⋅ Kisállat-klinikák ⋅ Állateledelgyártó cégek ⋅ Állatkórházak és rehabilitációs központok ⋅
A hatékonyság motorja
A Google hirdetés előnyei I.
A Google hirdetések és a PPC kampánykezelés számos előnnyel járnak, melyek közül az egyik legfontosabb, hogy rendkívül jól célozhatók. A keresőhirdetések kizárólag azok számára jelennek meg, akik aktívan keresnek egy adott szolgáltatást, vagy terméket, így a hirdetés a legjobb időben és helyen éri el a potenciális ügyfeleket.
A keresőmotorról érkező látogatók gyakran a folyamat középső vagy végső szakaszában járnak. Már tisztában vannak vele, hogy szükségük van a szolgáltatásra/termékre, így nagyobb eséllyel válnak vásárlókká, ha megfelelő ajánlattal találkoznak. A Google keresőhirdetésekre érkező látogatók konverziós rátája általában magasabb az átlagnál.
A hatékonyság motorja
A Google hirdetés előnyei II.
A Google hirdetések további előnye, hogy az eredmények azonnal láthatók. A kampány beállítását követően gyorsan érkeznek a látogatók és az érdeklődők. Emellett csak akkor kell fizetni, ha valóban rá is kattintanak a hirdetésre, így a hirdetési költségek hatékonyan kontrollálhatók.
Egy jól beállított PPC kampánykezelés során a tőkeerős versenytársak mellett is kiváló eredmények érhetők el. A Google Ads kampányok ára alacsonyabb lehet, mint a hagyományos tömeges marketing kampányoké, így költséghatékony módon lehet új ügyfeleket és vásárlókat szerezni.
A Google Ads kampányok eredményei jól mérhetők, és a hirdetési büdzsé megtérülése – megfelelő webanalitika beállítások mellett – teljesen átlátható.
Az egészségügyi marketing ügynökség
Ha Ön is szeretné növelni praxisa online jelenlétét, az időpontfoglalások, vagy vásárlások számát, forduljon hozzánk bizalommal!
A hatékonyság motorja
PPC marketing Facebook
A Facebook PPC kampánykezelés különösen hatékony az egészségügyi marketingben, mivel a platformon aktív felhasználók széles köre érhető el. Az egészségügyi praxisok számára fontos, hogy jelen legyenek ott, ahol a potenciális páciensek is aktívak. A HEALTHFULL agency szakértői segítenek Önnek abban, hogy a Facebook kampányok hatékonyan működjenek, növelve a praxis online láthatóságát és elérhetőségét.
A Facebook hirdetés legnagyobb ereje a vizuális meggyőzésben és a pontos célzásban rejlik. Egy megfelelően megalkotott Facebook kampány segítségével személyre szabott hirdetésekkel érheti el potenciális vásárlóit/ügyfeleit.
Hogyan érheti el potenciális vásárlóit/ügyfeleit
a Facebook PPC segítségével?
A Facebook PPC kampányok lehetőséget nyújtanak arra, hogy az egészségügyi praxisok célzottan érjék el a különböző demográfiai csoportokat. A Facebook hirdetési platformja rendkívül részletes célzási lehetőségeket kínál, ami lehetővé teszi, hogy az Ön praxisának hirdetései a megfelelő emberekhez jussanak el a megfelelő időben.
Megéri befektetni?
PPC kampány megtérülése
A PPC kampánykezelés rövid távon szinte minden esetben megéri a befektetett időt és tőkét, mert relatív gyorsan és hatékonyan hoz eredményeket. Fontos megjegyezni azonban, hogy a folyamatos kampánykezelés és optimalizálás elengedhetetlen ahhoz, hogy ne dráguljon be egy kampány. Amennyiben ügynökséget tervez bevonni, ezeket érdemes észben tartani. Ha szeretne egy profi csapattal együtt dolgozni, akiknek a kisujjában van a kampánykezelés, küldjön nekünk egy üzenetet!
Megannyi ügynökség közül
Miért válassz minket?
A HEALTHFULL agency csapata, az egészségügyi marketing területére specializálódott ügynökség, amely kiemelt figyelmet fordít a PPC (pay-per-click) kampányok sikeres kezelésére. PPC kampányainkat folyamatosan optimalizáljuk, hogy a KPI-okat (Key Performance Indicators, azaz hatékonysági mutatók) mielőbb túlszárnyalják. Több évnyi tapasztalatunk van B2B (business-to-business) és B2C (business-to-customer) leadszerző kampányok elindításában és menedzselésében, ezért tudjuk mi kell a sikerhez.
360 fokos szolgáltatást nyújtunk: Google Ads hirdetéskezelés mellett Social Media, SEO és webfejlesztés szolgáltatások is elérhetők nálunk, így ügyfeleinknek nem kell több ügynökséget keresniük minden egyes feladathoz.
A hatékonyság motorja
PPC hirdetéskezelés árak
A PPC kampánykezelés ára 2+1 változóból áll össze a HEALTHFULL agency PPC ügynökségnél. +1-ként – amennyiben szükséges – felállítjuk az alapokat, setupokat, összekötjük a fiókokat-csatornákat-siteokat. Induláskor egy kampány felépítési árat, utána pedig havi kampánykezelési díjat számolunk fel. A Google kampányindítás ára a projekt méretétől függően 90 000 Ft egyszeri díjtól kezdődik, míg a havi kampánykezelési díj minimum 60 000 Ft. A Facebook kampányindítás ára a projekt méretétől függően 90 000 Ft egyszeri díjtól kezdődik, míg a havi kampánykezelési díj minimum 90 000 Ft.
Ismerje meg ügynökségünk szolgáltatási területeit
Elsődleges célunk, hogy specializált egészségügyi marketing szolgáltatásainkkal bevételt termelő befektetést nyújtsunk partnereink számára.
DIGITÁLIS MARKETING
Ügynökségünk teljes körű digitális marketing szolgáltatást nyújt, amely segít vállalkozásának növekedésében, a lead generálásban és az online jelenlétének maximalizálásában.
MARKETING TANÁCSADÁS
A piackutatás, stratégia és marketing terv építési szolgáltatásainkkal stratégiai iránymutatást és konkrét terveket nyújtunk a célzott piaci pozíció eléréséhez és fenntartásához.
GRAFIKAI TERVEZÉS
Azon tevékenységeink, mint a branding, arculat, logó és kiadványok tervezése az ügyfeleink egyedi és felismerhető megjelenésének kialakítását, valamint az üzeneteinek formábaöntését szolgálja.
SOCIAL MEDIA MANAGEMENT
A Facebook, Instagram, TikTok és LinkedIn csatornák kezelése lehetővé teszik a márkák hatékony megjelenését, kommunikációját és a megcélzott célközönség aktivizálását.
TARTALOM MARKETING
Content is king!
A reklám, vagy testimonial videó készítés, a fotózás és szövegírás szolgáltatásaink a történetek és üzenetek közérthető, érdekes és minőségi formában történő megalkotásában segítenek.
HONLAPKÉSZÍTÉS, WEBFEJLESZTÉS
Szolgáltatásunk célja, hogy partnereink weboldalai a legmodernebb követelményeknek megfelelő aktív, tényeken alapuló és mérhető üzleti és márka célokat szolgáló marketing eszközök legyenek.
Érdekli, hogyan aknázhatná ki az egészségügyi szektorban tevékenykedő cége teljes potenciálját? Egyeztessünk.
Míg Ön a pácienseiről, addig mi a több páciensről gondoskodunk!
Egészségügyi marketing tevékenységünk során hatékony támogatást nyújtunk, amennyiben szeretné felpörgetni a páciensforgalmát, növelni a felismerhetőségét, erősíteni a beazonosíthatóságát, vagy ha segítségre van szüksége vállalkozása részleges vagy teljes marketing kommunikációjához.
HEALTHFULL agency
INSPIRÁCIÓK AZ
EGÉSZSÉGÜGYI SZEKTORBÓL
A TÉNYEKRE ALAPOZOTT ÉLMÉNYMARKETING EREJE
“Tények mentén, üzleti célok által vezérelve ösztönözzük partnereinket az előremutató gondolkozásra; inspiráljuk és bátorítjuk Őket a különleges megoldások létrehozására.”
Miért a HEALTHFULL
Egészségügyi marketing
szolgáltatásait válassza?
kulcsszavunk a hatékonyság
01
Háttér
Anyaügynökségünk, a SOLID agency egyaránt vesz részt multinacionális és a hazai KKV szektor love-brandjeinek felépítésében és lead ügynökségként marketing aktivitásuk managelésében. Számtalan hatékonysági szakmai és kreatív díjjal, ám ami még fontosabb: igen hosszútávú partnerkapcsolatokkal büszkélkedhetünk.
02
Csapat
Ügynökségünk előnye, hogy a fix csapaton túl olyan szakmai poolt alakítottunk ki, amelyből dedikáltan bocsájtjuk rendelkezésre a projekthez leginkább releváns, legnagyobb szakértelemmel rendelkező tagját. Perszonalizáljuk csapatunkat.
03
Tapasztalat
Különböző iparágak szereplőivel és projektjein dolgozunk együtt, így igen széleskörű szakmai tapasztalatot szerezve. Legyen szó KKV, vagy multinacionális cégekről, az elmúlt évek során számos eredményes és lenyűgöző kampányt valósítottunk meg.
04
Team in one
Egy komplett szakértői csapatot ajánlunk egyetlen marketinges költségéért. Egy kézben ellátjuk és menedzseljük teljes marketingtevékenységét, így Ön teljes figyelmével pácienseire és orvosi teendőire fókuszálhat.
05
Stratégia
A tényeknek hiszünk. Adatok alapján döntünk, elemzünk, tervezünk és valósítunk meg. Komplett marketing stratégiában gondolkodunk, hogy tudatosan és tervezetten valósítsuk meg partnereink sikeres egészségügyi kommunikációját.
06
Transzparencia
“A hosszú barátság alapja a pontos elszámolás.” Együttműködésünk során mindig-mindenről tudni fog, legyen szó a pozitív/fejlesztendő eredményekről, vagy költségekről.
07
Partnerség
A probléma feltérképezésétől a megoldáson át egészen a megvalósulásig ott vagyunk. Ha jól sikerül a következő feladattal mindezt újrakezdjük. És újra szoktuk kezdeni.
08
Szakértelem
Értjük amit csinálunk és csináljuk amihez értünk, ám állandó fejlődésben vagyunk, hogy ne csak kövessük, hanem diktáljuk a trendet.
09
Széles tevékenységi kör
Nemcsak az online-, hanem az offline marketing területén is hatékony megoldásokat biztosítunk. Legyen üzletdekorációról, kiadványtervezésről, vagy akár új névjegykártyákról lead ügynökségként funkcionáló csapatunk rendelkezésére áll.
Anyaügynökségünk a SOLID agency
A SOLID agency többszörösen díjnyertes full service marketing ügynökség és kreatív csapat, melynek vezetője love brandek márka és marketing vezetői pozícióiból, ügyfél oldalról érkezett. Megközelítésük minden esetben tényeken alapul és üzleti célokat szolgál, ám szemléletük kreatív és élményalapú koncepcióra épül.
GY.I.K.
A Google Ads fiók létrehozása nem szükséges a HEALTHFULL agency megbízása előtt; ezt a feladatot is szívesen elvégezzük. Továbbá, új hirdetők számára jelenleg 120.000 Ft értékű hirdetési kupont tudunk biztosítani, amennyiben az első 60 napon belül legalább 120.000 Ft költés történik a fiókban, és a cég korábban nem hirdetett. Kérjük, vegye figyelembe, hogy előfordulhatnak speciális esetek, amikor a Google nem biztosítja ezt a kedvezményt.
Meglévő fiókok menedzselését is át tudjuk venni. Ebben az esetben auditáljuk a meglévő beállításokat, létrehozzuk a szükséges fiókösszekapcsolásokat, és új kampányokat indítunk. A korábbi historikus adatok megmaradnak a fiókban.
Teljes körű Google hirdetéskezelési szolgáltatást nyújtunk, amely magában foglalja a Google különböző hálózatai közül minden olyan eszköz alkalmazását, amely elősegítheti üzleti céljaik elérését. Kampánytervezés során figyelembe vesszük a rendelkezésre álló marketingbüdzsét, az elérendő célokat, és javaslatot teszünk az optimális kampánystruktúrára.
A Google Ads hirdetéskezelési csomagunkban elérhető kampánytípusok:
- Keresőhirdetés: Szöveges hirdetések kiemelt helyen a Google kereső találatai között.
- Performance Max: Kampány, amely a Google minden hálózatára céloz, ideális webáruházak számára.
- Display kampányok: Képes, reszponzív és HTML hirdetések banner felületeken weboldalakon.
- Shopping: Webshop hirdetések a Google kereső találatai között.
- Video: YouTube hirdetések, elsősorban márkaépítéshez ajánlott.
- App: Applikációk letöltését és használatát népszerűsítő kampányok.
A Google Ads (korábban AdWords) egy olyan hirdetési platform, amely lehetővé teszi a célzási beállítások, keresési kulcsszavak és CPC ajánlatok megadását. A kulcsszavak olyan kifejezések, amelyekre keresve azt szeretnénk, hogy weboldalunk kiemelt helyen jelenjen meg.
A Google kampányok összetett hirdetésaukciós rendszert használnak, amely figyelembe veszi weboldalunk tartalmának minőségét, a hirdetések relevanciáját, valamint azt, hogy mekkora összeget vagyunk hajlandóak fizetni egy-egy kattintásért (CPC ajánlattétel). A Google Ads kampány egyik előnye, hogy csak akkor kell fizetni, ha valaki rákattint a hirdetésre.
A Google Ads hirdetések rendkívül jól skálázhatók, így gyakorlatilag bármilyen mértékű hirdetési költséggel elindíthatók, ám ahhoz, hogy látványos eredményeket érjünk el, általában javasoljuk, hogy havi reklámbüdzséje legalább 150-200 ezer forint legyen. Ennél alacsonyabb költségkeret esetén valószínű, hogy nagyon kevés kattintást tudunk vásárolni, ami nem biztosít elegendő látogatót és érdeklődőt a weboldalon. Az együttműködés megkezdése előtt pontos költségkeret javaslatot is adunk, hogy előre látható legyen a szükséges költség.
A Google találati oldalának felső részén találhatók a fizetett keresőhirdetések, de weboldalunk megjelenhet az oldal alján vagy akár a második oldalon is. Ha a keresési partnerek hálózatában is hirdetünk, például a Google Térkép kiemelt pozícióját is elérhetjük. Webshopok esetében gyakran a Shopping hirdetéseket láthatjuk.
A Google Ads rendszere számos lehetőséget kínál, de ugyanannyi apró buktatót is rejt magában. A rosszul beállított kampányok gyakran csalódáshoz és a várt eredmények elmaradásához vezetnek. A hirdetéskezeléssel megtakaríthatja a tesztelésre fordított időt és pénzt, így azonnal a cége igényeihez legjobban illeszkedő kampányok fognak futni.
A Google hirdetések esetében is egy jól összeszokott csapat biztosítja a reklámbüdzsé megtérülését. A PPC kampánykezelésen elsősorban a HEALTHFULL agency PPC csapata dolgozik, a kreatív anyagok elkészítésében grafikusaink segítik őket. Emellett a hirdetések szövegezését és az üzenetek megfogalmazását szövegíróink támogatják.
A Google Ads kampányok esetében csak akkor kell fizetni, ha a felhasználó rákattint a hirdetésre. A kattintási költségek (CPC) azonban iparáganként eltérőek lehetnek. Egyes kulcsszavak esetén 20-30 forint egy kattintás, míg más iparágakban ez akár 1000 forint felett is lehet.
A Google hirdetésárak egy összetett aukciós rendszer alapján dőlnek el. A rendszert a Google vezető közgazdásza részletesen bemutatja egy videóban.
A hirdetések rangsorát befolyásolja a megadott licit, a céloldal élménye, a hirdetés relevanciája, valamint a várható átkattintási arány. Ezek együtt alkotják az Ad Rank értéket a licit alapján. A tapasztalt PPC hirdetéskezelők olyan kampányokat tudnak létrehozni, amelyek alacsonyabb kattintási költséggel működnek, mint a versenytársak hirdetései.
Tudjuk, hogy minden hirdető a lehető legnagyobb értéket szeretné kihozni a marketingbüdzséből, ezért a transzparens együttműködésekben hiszünk. 4 óránként frissülő riport rendszert biztosítunk, így Ön is folyamatosan nyomon követheti kampánya eredményeit. Mi abban hiszünk, hogy az online marketing együttműködések akkor a leghatékonyabbak, ha az ügyfél teljes mértékben átlátja a folyamatokat és az adatokat.
A HEALTHFULL agency árazási modellje három részből áll:
- Egyszeri fiókbeállítási (setup) költség
- Folyamatos fix havidíj
- Reklámvásárlás arányos jutalék
Az együttműködés elején a fiókstruktúra kialakítását fedezi az egyszeri költség. Majd egy alacsony összegű folyamatos havidíjat számítunk fel, valamint egy reklámvásárlással arányos jutalékot. Utóbbit az indokolja, hogy a nagyobb fiókokkal több munkaidőt kell foglalkoznia PPC szakértő kollégáinknak.
Összességében elmondható, hogy a HEALTHFULL nem tartozik a legolcsóbb ügynökségek közé, de árazásunk drágának se tekinthető. Az a célunk, hogy ár-érték arányban a lehető legjobb ajánlatot adjuk ügyfeleinknek.