A hatékonyság motorja

Tartalom marketing stratégia

Mi az a tartalommarketing stratégia?

A tartalommarketing stratégia egy átfogó terv, amely meghatározza, hogy milyen kommunikációs csatornára miről és hogyan hogyan szükséges releváns tartalmakat létrehozni, terjeszteni és optimalizálni annak érdekében, hogy hatékonyan érjük el és vonjuk be a célközönséget.
Az egészségügyi marketing ügynökségünk elkötelezett abban, hogy releváns és minőségi tartalmakat készítsen, amelyek elősegítik a páciensek és ügyfelek érdeklődésének felkeltését, vagy elköteleződését. Ismerje meg, hogyan segíthetünk Önnek a tartalomgyártásban, hogy vállalkozása kiemelkedjen a versenytársak közül.

 

Ez a HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség tartalom marketing szolgáltatásának illusztrálása egy fogorvosi rendelő tartalomgyártás példáján keresztül bemutatva

A hatékonyság motorja

Miért érdemes tartalommarketing stratégiát alkalmazni

Az egészségügyi szektorban

01

Célzott kommunikáció

Egy jól kidolgozott tartalommarketing stratégia lehetővé teszi, hogy a megfelelő tartalmakat, a megfelelő platformon, a megfelelő módon a a megfelelő emberekhez a megfelelő időben juttassuk el. 

02

Költséghatékonyság

A tartalommarketing stratégia segít abban, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokat optimálisan használjuk fel. Azáltal, hogy célzott tartalmakat hozunk létre, elkerülhetjük a felesleges és/vagy ad-hoc kiadásokat és növelhetjük a befektetés megtérülését.

03

Konzisztencia és márkaépítés

A stratégiai tartalommarketing megközelítés biztosítja, hogy a kommunikáció konzisztens legyen, és hogy az intézmény üzenetei egyértelműek és következetesek legyenek, ezáltal erősítve a márkát és a hírnevet.

04

Mérés és optimalizálás

A tartalommarketing stratégia lehetőséget biztosít a teljesítmény mérésére és az eredmények alapján történő folyamatos optimalizálásra. Ez segít abban, hogy javítsuk a tartalmak hatékonyságát és elérjük a kitűzött célokat.

Ez a HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség tartalomgyártás szolgáltatásának illusztrálása egy orvosi videointerjú példáján keresztül bemutatva
Ez a HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség tartalomgyártás szolgáltatásának illusztrálása egy kisállatklinika számára készült példán keresztül
Ez a HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség tartalom marketing szolgáltatásának illusztrálása egy wellness és életmód tartalomgyártás példáján keresztül bemutatva
Ez a HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség tartalom marketing szolgáltatásának illusztrálása egy wellness és életmód tartalomgyártás példáján keresztül bemutatva

Fogorvos ⋅ Szemészet ⋅ Pszichológus ⋅ Plasztikai sebészet ⋅ Nőgyógyászat ⋅ Bőrgyógyászat ⋅ Gasztroenterológia ⋅ Urológia ⋅ Gyermekgyógyászat ⋅ Kardiológia ⋅ Allergológia ⋅ Dermatológia ⋅ Fizioterápia ⋅ Wellness központ ⋅

Ismerje meg bővebben a tartalommarketing szolgáltatásainkat.

Egészségügyi marketingre hangolva.

Kezdjük el a közös munkát!

Elsődleges célunk, hogy specializált egészségügyi marketing szolgáltatásainkkal megkülönböztethető és beazonosítható egészségügyi márkákat, valamint bevételt termelő befektetést nyújtsunk partnereink számára.

Melyek a

A TARTALOMMARKETING STRATÉGIA FŐBB LÉPÉSEI?

01

Célok meghatározása

Az egészségügyi tartalommarketing sikerének alapja az olyan világos és mérhető (ún.: SMART) célok kitűzése, mint például a weboldal látogatottságának növelése vagy az új páciensek megszerzése.

02

A célközönség meghatározása

Fontos mélységében megérteni, vagy feltérképezni, hogy valójában kik azok az emberek, akiket el szeretnénk érni. Az egészségügyi tartalommarketing során különösen fontos, hogy a tartalom személyre szabott legyen és valóban releváns információkat nyújtson a célközönség számára.

03

A tartalomtípusok kiválasztása

Míg a fiatalabb célcsoport számára a social media platformokon megjelenített gyors, pörgős, impulzív videok használata kiváló választás lehet, addig az idősebb célcsoport számára teljesen más platformokon, egy mélyebb, részletesebb formátum lehet az, amely a megjelölt célt szolgálja.

04

Platformterv készítése

Ügynökségünk abban segít, hogy minden tartalom célcsoport és platformspecifikusan kerüljön létrehozásra. Ez a video hosszától kezdve a tartalmán keresztül, a stílusáig bezárólag takarhat sok mindent, hisz képzeljük csak el: egy gyors pörgős álló formátumú TikTok videót nem tudunk YouTube-on használni, ahol jellemzően a hosszabb, részletesebb, fekvő formátum működik.

05

Tartalomterv készítése

A jól felépített tartalomterv biztosítja a rendszeres és következetes kommunikációt, hisz egy-egy video nem fog segíteni a céljaink elérésében. A HEALTHFULL csapata segít Önnek olyan tartalomtervet készíteni, amely összhangban van az üzleti célokkal és a célközönség igényeivel.

06

Mérés és elemzés

Az eredmények nyomon követése elengedhetetlen a stratégia finomhangolásához. Az analitikai eszközök segítségével folyamatosan értékeljük a tartalom hatékonyságát és szükség esetén módosítunk rajta.

Miért nem jó

„Egy video mindenhova?”

01

Célcsoportok különbözősége

Az egészségügyi szolgáltatások különböző célcsoportokhoz szólnak, mint például a kismamák, idősek, krónikus betegek vagy egészségtudatos fiatalok. A professzionális tartalommarketing során minden csoportnak más-más információkra és stílusra van szüksége, hisz nézzük csak meg. Míg a fiatalokra gyors impulzusok hatnak, csak pörgetik és szívják magukba az információkat az idősebbeknek részletesebb, magyarázóbb tartalmakra van szükség.

 

02

Platformspecifikus igények

A különböző online platformok, mint a YouTube, Facebook, TikTok, Instagram vagy LinkedIn, eltérő formátumokat és tartalmi stílusokat igényelnek. Egy videó például nem lehet ugyanolyan hatékony minden platformon, hisz gondoljunk csak bele. Egy Youtube videot a TikTok lényegében „ledob magáról”, hisz az utóbbi gyors, pörgős, informatív, vicces, érdekes, az jóval előbbi lassabb és informatívabb.

03

Az üzenetek célzott átadása

Különböző helyzetekben és célokra más-más üzenetek és információk szükségesek. Például egy felvilágosító videó a megelőzésről merőben más tartalmi elemeket és stílust igényel, mint egy promóciós videó, amely egy új szolgáltatást népszerűsít.

04

Különböző szakaszok a páciens útján

A betegek különböző szakaszokban vannak a kezelési/vásárlási folyamat során (tájékozódás, döntéshozatal, kezelés utáni támogatás), így a tartalommarketing ideálisan minden szakaszra máshogy mutált, vagy konkrétan gyártott típusú tartalmat határoz meg.

Ismerje meg ügynökségünk szolgáltatási területeit

Elsődleges célunk, hogy specializált egészségügyi marketing szolgáltatásainkkal bevételt termelő befektetést nyújtsunk partnereink számára.

DIGITÁLIS MARKETING

Ügynökségünk teljes körű digitális marketing szolgáltatást nyújt, amely segít vállalkozásának növekedésében, a lead generálásban és az online jelenlétének maximalizálásában.

MARKETING TANÁCSADÁS

A piackutatás, stratégia és marketing terv építési szolgáltatásainkkal stratégiai iránymutatást és konkrét terveket nyújtunk a célzott piaci pozíció eléréséhez és fenntartásához.

GRAFIKAI TERVEZÉS

Azon tevékenységeink, mint a branding, arculat, logó és kiadványok tervezése az ügyfeleink egyedi és felismerhető megjelenésének kialakítását, valamint az üzeneteinek formábaöntését szolgálja.

A HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség tartalomgyártási szolgáltatásának bemutatása egy plasztikai sebészet TikTok csatornáján megjelenő video segítségével
SOCIAL MEDIA MANAGEMENT

A Facebook, Instagram, TikTok és LinkedIn csatornák kezelése lehetővé teszik a márkák hatékony megjelenését, kommunikációját és a megcélzott célközönség aktivizálását.

A HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség tartalomgyártási szolgáltatásának bemutatása egy fogorvosi rendelő TikTok csatornáján megjelenő video segítségével
TARTALOM MARKETING

Content is king!
A reklám, vagy testimonial videó készítés, a fotózás és szövegírás szolgáltatásaink a történetek és üzenetek közérthető, érdekes és minőségi formában történő megalkotásában segítenek.

HONLAPKÉSZÍTÉS, WEBFEJLESZTÉS

Szolgáltatásunk célja, hogy partnereink weboldalai a legmodernebb követelményeknek megfelelő aktív, tényeken alapuló és mérhető üzleti és márka célokat szolgáló marketing eszközök legyenek.

Az egészségügyi marketing ügynökség

Elsődleges célunk, hogy specializált egészségügyi marketing szolgáltatásainkkal megkülönböztethető és beazonosítható egészségügyi márkákat, valamint bevételt termelő befektetést nyújtsunkn partnereink számára.

Példák

Az egészségügyi tartalommarketing

Különbözőségeire

1. Célmeghatározás példák:

A SMART célok olyan célkitűzések, amelyek specifikusak (specifikus), mérhetők (measurable), elérhetők (achievable), relevánsak (relevant), és időhöz kötöttek (time-bound). Ez a rendszer segít abban, hogy a célok világosak, nyomon követhetők és megvalósíthatók legyenek.

  • A következő 6 hónapban növelni szeretném az egészségügyi intézményem ismertségét a helyi közösségben, azáltal, hogy heti 3 közösségi média posztot teszek közzé és havonta részt veszek 1 helyi rendezvényen, így célom, hogy 20%-kal növeljem az intézmény közösségi média követőinek számát és 15%-kal emelkedjen a helyi rendezvényeken való részvétel.
  • A következő 4 hónapban növelni szeretném az egészségügyi intézmény páciensek számára elérhető információk mennyiségét és minőségét. Ennek érdekében frissítem a weboldalon található tájékoztató anyagokat, 30%-kal növelem a rendelkezésre álló információk számát, és célom, hogy 25%-kal emelkedjen a páciensek által benyújtott információkérések száma.
  • A következő 6 hónapban növelni szeretném a betegek bevonódását és elégedettségét az egészségügyi intézményben, azáltal, hogy bevezetünk egy új online kommunikációs platformot és képzéseket tartunk a személyzet számára. Célom, hogy az online konzultációk számát 15%-kal növeljem, és az elégedettségi mutatót 10%-kal emeljem a betegkérdőívek eredményei alapján.

 

2. Célközönség példák:

  • Kismamák és családok.
  • Idősebb korosztály krónikus betegségekkel.
  • Egészségtudatos fiatalok.
  • AB státuszú célközönség.
  • Győr-Moson-Sopron megyei célközönség.

 

3. Tartalomtípus és csatorna példák:

  • Weboldal: Blogcikkek, betegútmutatók, szakorvosi interjúk.
  • Közösségi média: Rövid, gyors edukációs videók, infografikák, páciensek történetei az Instagram Reels, vagy TikTok felületén.
  • YouTube: Hosszabb formátumú oktatóvideók, webináriumok, kezelési bemutatók.
  • Email marketing: Hírlevelek, személyre szabott ajánlatok, eseményértesítők, promóciók.
  • Személyes élmények és visszajelzések: Betegvélemények, sikertörténetek, értékelések.

 

4. Tartalom publikálás időszakának és egymásra épülésének példája:

  • Az elkövetkező negyedévben egy olyan kampányt szükséges létrehozni, mely a kommunikációs funnel egyre záruló tölcsérén keresztül remarketing eszközök használatával kezdetben több csatornán fut egyszerre, ám a kampány előrehaladával egyre hatékonyabban érheti el és aktivizálhatja a célcsoportot.
  • Általános, nem kampányszerű, állandó social media jelenlétet szeretnék fenntartani.

 

5. Mérés és optimalizálás példája:

  • A tartalmak teljesítményét a megjelölt célok mentén lehet követni, pl.: nézettség, elköteleződés, konverzió.
  • Több fajta üzenettípust indítottunk el egyidőben, melyek közül idővel tapasztalható, hogy az “A” verzió szolgálja leginkább a kampány céljait, ennek mentén optimalizáljuk a kampányt.

Miért a HEALTHFULL

Egészségügyi marketing
szolgáltatásait válassza?

kulcsszavunk a hatékonyság

01

Háttér

Anyaügynökségünk, a SOLID agency egyaránt vesz részt multinacionális és a hazai KKV szektor love-brandjeinek felépítésében és marketing aktivitásuk managelésében. Számtalan hatékonysági szakmai és kreatív díjjal, ám ami még fontosabb igen hosszútávú partnerkapcsolatokkal büszkélkedhetünk.

02

Csapat

Ügynökségünk előnye, hogy a fix csapaton túl olyan szakmai poolt alakítottunk ki, amelyből dedikáltan bocsájtjuk rendelkezésre a projekthez leginkább releváns, legnagyobb szakértelemmel rendelkező tagját. Perszonalizáljuk csapatunkat.

03

Tapasztalat

Különböző iparágak szereplőivel és projektjein dolgozunk együtt, így igen széleskörű szakmai tapasztalatot szerezve. Legyen szó KKV, vagy multinacionális cégekről, az elmúlt évek során számos eredményes és lenyűgöző kampányt valósítottunk meg.

04

Team in one

Egy komplett szakértői csapatot ajánlunk egyetlen marketinges költségéért. Egy kézben ellátjuk és menedzseljük teljes marketingtevékenységét, így Ön teljes figyelmével pácienseire és orvosi teendőire fókuszálhat.

05

Stratégia

A tényeknek hiszünk. Adatok alapján döntünk, elemzünk, tervezünk és valósítunk meg. Komplett marketing stratégiában gondolkodunk, hogy tudatosan és tervezetten valósítsuk meg partnereink sikeres egészségügyi kommunikációját.

06

Transzparencia

“A hosszú barátság alapja a pontos elszámolás.” Együttműködésünk során mindig-mindenről tudni fog, legyen szó a pozitív/fejlesztendő eredményekről, vagy költségekről.

07

Partnerség

A probléma feltérképezésétől a megoldáson át egészen a megvalósulásig ott vagyunk. Ha jól sikerül a következő feladattal mindezt újrakezdjük. És újra szoktuk kezdeni.

08

Szakértelem

Értjük amit csinálunk és csináljuk amihez értünk, ám állandó fejlődésben vagyunk, hogy ne csak kövessük, hanem diktáljuk a trendet.

09

Széles tevékenységi kör

Nemcsak az online-, hanem az offline marketing területén is hatékony megoldásokat biztosítunk. Legyen üzletdekorációról, kiadványtervezésről, vagy akár új névjegykártyákról csapatunk rendelkezésére áll.

Anyaügynökségünk a SOLID agency

A SOLID agency többszörösen díjnyertes full service marketing ügynökség és kreatív csapat, melynek vezetője love brandek márka és marketing vezetői pozícióiból, ügyfél oldalról érkezett. Megközelítésük minden esetben tényeken alapul és üzleti célokat szolgál, ám szemléletük kreatív és élményalapú koncepcióra épül.