Wellness és életmód marketingre
specializálva

A marketing célja egyszerű – a bevételszerzés.

 

Egy ilyen zsúfolt iparágban, mint a wellness és életmód termékek/szolgáltatások iparága, a professzionális marketingtevékenység ezen egyszerű célt szolgálja a legkülönfélébb eszközökkel és módszerekkel. A bevételszerzés fő célját számtalan alcéllá lehet bontani, – legyen akár szó a lead generálásról, újraaktivizálásról, kosárérték növelésről, gyakoriság növeléséről, márkaismertségről, márkapercepcióról, stb. – melyeket számtalan eszközzel, módszerrel és kommunikációs csatornán kerestztül lehet megközelíteni.

 

Az adatvezérelt és adatinformált döntéseken alapuló, ám élménymarketing szemléletű wellness és életmód marketing a modern technológia és adatelemzés előnyeit kihasználva segít a marketingkampányok hatékonyságának növelésében. Az adatvezérelt marketing során különböző forrásokból származó adatokat gyűjtünk és elemezünk, melyeket felhasználva támogatjuk a wellness és életmód szolgáltatókat abban, hogy jobban megértsék piaci pozíciójukat, versenytársaikat és az aktuális trendeket, a célcsoport viselkedését, preferenciáit és szükségleteit így optimalizálva erőforrásaikat és növelve a kampányok hatékonyságát.

 

Wellness és életmód marketing ügynökségként mi ezek megtalálásában és hatékonyságuknak maximalizálásában segítünk.

A wellness és életmód marketing

ALAPELVEI

ÜGYFELÜNK CÉLJAIT A PÁCIENSEK IGÉNYEIRE HANGOLJUK

A sikeres wellness és életmód marketing alapelvei közé tartozik az autentikus üzenetek közvetítése, értékteremtés, és közösségépítés. A hitelesség és az értékek közvetítése nélkülözhetetlen, hiszen a fogyasztók tudatosabbak és elkötelezettebbek az egészséges életmód iránt. Az alábbi alapelvek betartásával erősíthetjük pozíciónkat a wellness piacon:

 

Autentikus Üzenetek:

Valódi értéket kell kínálnunk a fogyasztóknak.

 

Értékteremtés:

Termékeink és szolgáltatásaink valódi hozzáadott értéket nyújtsanak.

 

Közösségépítés:

Közvetlen kapcsolatot építsünk ki fogyasztóinkkal.

 

Hitelesség:

A hitelesség elengedhetetlen a bizalom kiépítéséhez, ami a hosszú távú siker alapja. Az átlátható kommunikáció és az őszinte üzenetek segítenek a márkák iránti elköteleződés növelésében.

 

Egyediség:

A márkáknak érdemes egyedi, megkülönböztethető és beazonosítható arculatot építeniük, saját hangot találniuk, és olyan üzeneteket közvetíteniük, amelyek kiemelik őket a versenytársak közül.

 

Inspiráció:

A márkák és szolgáltatók kiemelt szerepe, hogy motiválják és inspirálják a fogyasztókat az egészséges életmód felé vezető úton. Az inspiráció erősíti a márka kapcsolatát a közönséggel, és elősegíti a hosszú távú elköteleződést.

 

Mérhetőség:

A wellness marketing kampányok sikerességének mérhetősége elengedhetetlen. A különböző KPI-okat (kulcs teljesítménymutatók) figyelembe véve, mint például a weboldal látogatottságának növekedése, a konverziós ráta javulása vagy a közösségi média interakciók száma, a márkák pontosan nyomon követhetik stratégiáik hatékonyságát és optimalizálhatják azokat.

A HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség wellness és életmód marketing szolgáltatási területének illusztrációja két pialtes edzésen résztvevő lánnyal.

Wellness központ ・ Jóga stúdió ・ Komplex szolgáltatást nyújtó edzőtermek ・ Kozmetikai klinikák ・ Pilates stúdió ・ Életmód tanácsadás ・ Szépségszalonok és wellness központok ・ Masszázsszalonok és spa-k ・ Fitness központok és edzőtermek ・ Egészségmegőrző és prevenciós programok ・ Személyi edzők és fitnesz trénerek ・ Táplálkozási tanácsadók és étrendi szolgáltatások ・ Szépségipari és wellness termékek gyártói és forgalmazói ・ Spa és wellness hotelek, üdülők ・ Táplálék-kiegészítők és egészséges életmód termékek ・ Fitness és egészségügyi applikációk és online platformok ・ Masszázsszalon ・ Szépségszalon ・ Természetgyógyászati központ ・ Fittnesz központ ・ Reflexológiai központ ・ Akupunktúrás intézet ・ Meditációs központ ・ Tai chi stúdiók

HOGY MELYEK A LEGFŐBB

wellness és életmód marketing
szolgáltatásaink

AMELYEK A SIKER HOZZÁJÁRULÓI?

Érdekli, hogyan aknázhatná ki az wellness és életmód szektorban tevékenykedő cége teljes potenciálját? Egyeztessünk.

Míg Ön a vendégeiről, addig mi a több vendégről gondoskodunk!

A wellness és életmód marketing tevékenységünk során hatékony támogatást nyújtunk, amennyiben szeretné felpörgetni a forgalmát, értékesítését, növelni a felismerhetőségét, erősíteni a beazonosíthatóságát, vagy ha segítségre van szüksége vállalkozása részleges vagy teljes marketing kommunikációjához.

Felfedezné a márkájában 
rejlő valódi potenciált?

Írjon nekünk és aknázza ki a lehetőségeket a wellness és életmód marketing szolgáltatásainkkal!

Kapcsolat

HOGYAN NÉZ KI

A WELLNESS ÉS ÉLETMÓD MARKETING
MUNKA FOLYAMATA?

HASONLÓSÁGOT VÉLÜNK FELFEDEZNI

01

Partnerfelvétel

Az első lépésben az alap információkra vagyunk kíváncsiak. Egy személyes konzultáció során megismerjük partnerunkat, tevékenységi körét, céljait, feltérképezzük erősségeit – fejlesztendő területeit, megkülönböztető erejét és célközönségét.

02

Anamnézis felvétel

Alaposan elemezzük a partnerünk korábbi marketingtevékenységeit, eredményeit, valamint a piaci viszonyokat és tapasztalatokat, melyek megértésével hatékonyabb és optimalizáltabb marketing stratégiát alakíthatunk ki a megjelölt célok elérése érdekében.

03

“Fizikális” vizsgálat

Fizikális vizsgálat helyett mi a meglévő marketing tevékenységek és marketing csatornák teljes körű szakmai elemzését végezzük, célzottan az egészségügyi szegmens ismeretében, a vállalkozás profiljára szabva

04

“Laboratóriumi” vizsgálatok

Szükség esetén, a mély és pontos megértés érdekében további, kvalitatív és/vagy kvantitatív kutatásokat javaslunk a diagnózis tisztázása, a probléma megértése, vagy megoldás hatékony elérése érdekében.

05

Diagnózis és kezelési terv

Ügynökségként az összegyűjtött információk alapján megállapítjuk a diagnózist, majd tűpontos stratégiai, illetve taktikai marketing ütemtervet vázolunk az akut és a hosszútávú növekedési tervek kezelésére.

06

Utánkövetés

Elemezzük az egészségügyi marketing tevékenységeinket és egy ún. “learning-log”-ba téve az eredményeket folyamatosan, lépésről-lépésre optimalizáljuk azokat a kezelés során. Mindezt a “páciensünk” felé transzparensen kommunikálva.

WELLNESS ÉS ÉLETMÓD MARKETING

INSPIRÁCIÓK
A LEGKÜLÖNBÖZŐBB TERÜLETEKRŐL

LAPOZZON ÉS INSPIRÁLÓDJON

“Tények mentén, üzleti célok által vezérelve ösztönözzük partnereinket az előremutató gondolkozásra; inspiráljuk és bátorítjuk Őket a különleges megoldások létrehozására.”

Miért a HEALTHFULL

Wellness és életmód marketing
szolgáltatásait válassza?

kulcsszavunk a hatékonyság

01

Háttér

Anyaügynökségünk, a SOLID agency egyaránt vesz részt multinacionális és a hazai KKV szektor love-brandjeinek felépítésében és marketing aktivitásuk managelésében. Számtalan hatékonysági szakmai és kreatív díjjal, ám ami még fontosabb igen hosszútávú partnerkapcsolatokkal büszkélkedhetünk.

02

Csapat

Ügynökségünk előnye, hogy a fix csapaton túl olyan szakmai poolt alakítottunk ki, amelyből dedikáltan bocsájtjuk rendelkezésre a projekthez leginkább releváns, legnagyobb szakértelemmel rendelkező tagját. Perszonalizáljuk csapatunkat.

03

Tapasztalat

Különböző iparágak szereplőivel és projektjein dolgozunk együtt, így igen széleskörű szakmai tapasztalatot szerezve. Legyen szó KKV, vagy multinacionális cégekről, az elmúlt évek során számos eredményes és lenyűgöző kampányt valósítottunk meg.

04

Team in one

Egy komplett szakértői csapatot ajánlunk egyetlen marketinges költségéért. Egy kézben ellátjuk és menedzseljük teljes marketingtevékenységét, így Ön teljes figyelmével pácienseire és orvosi teendőire fókuszálhat.

05

Stratégia

A tényeknek hiszünk. Adatok alapján döntünk, elemzünk, tervezünk és valósítunk meg. Komplett marketing stratégiában gondolkodunk, hogy tudatosan és tervezetten valósítsuk meg partnereink sikeres egészségügyi kommunikációját.

06

Transzparencia

“A hosszú barátság alapja a pontos elszámolás.” Együttműködésünk során mindig-mindenről tudni fog, legyen szó a pozitív/fejlesztendő eredményekről, vagy költségekről.

07

Partnerség

A probléma feltérképezésétől a megoldáson át egészen a megvalósulásig ott vagyunk. Ha jól sikerül a következő feladattal mindezt újrakezdjük. És újra szoktuk kezdeni.

08

Szakértelem

Értjük amit csinálunk és csináljuk amihez értünk, ám állandó fejlődésben vagyunk, hogy ne csak kövessük, hanem diktáljuk a trendet.

09

Széles tevékenységi kör

Nemcsak az online-, hanem az offline marketing területén is hatékony megoldásokat biztosítunk. Legyen üzletdekorációról, kiadványtervezésről, vagy akár új névjegykártyákról csapatunk rendelkezésére áll.

Anyaügynökségünk a SOLID agency

A SOLID agency többszörösen díjnyertes full service marketing ügynökség és kreatív csapat, melynek vezetője love brandek márka és marketing vezetői pozícióiból, ügyfél oldalról érkezett. Megközelítésük minden esetben tényeken alapul és üzleti célokat szolgál, ám szemléletük kreatív és élményalapú koncepcióra épül.

MELYEK A

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Kerülni érdemes a túlzott ígéreteket, a célcsoportok és kommunikációs platformok igényeinek figyelmen kívül hagyását, valamint az egységes üzenetek és professzionális tartalmak hiányát.

Rengeteg KPI határozható meg a mérésre, ám ezeket elérendő cél szerint érdemes meghatározni és szegmentálni. Ezek lehetnek KPI-ok, mint a például a weboldal látogatottságának növekedése, konverziós ráta javulása, és közösségi média interakciók száma alapján.

Tudományos alátámasztás, megalapozott ígéretek, és személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályok betartása.

A digitális kommunikáció során nemcsak, hogy egyszerű demográfiai szempontok, de akár érdeklődési területek, vagy konkrét márkák mentén stb. is szegmentálhatunk, ám saját ügyfelek – és megfelelő adatok megléte – esetében akár gyakoriság, kosárérték, loyalitás és millió egyéb szempont alapján tudjuk célozni, ergo megkülönböztetni és szegmentálni a célcsoportot, hogy valóban személyre szabott tartalmakkal és kampányokkal jussunk el Hozzájuk.

Míg egy jó ötlet kiindulópontot jelenthet egy sikeres marketingkampányhoz, a professzionális marketing biztosítja annak hatékony megvalósítását és skálázhatóságát. Egy jó ötlet lehet az innováció és a kreativitás forrása, de a professzionális marketing az, ami életre kelti az ötletet, és üzleti értéket teremt belőle. Az ötlet önmagában sajnos nem elég; hatása gyakran egy hullámhoz hasonlítható, amelynek bár van csúcspontja a teljesítménye rövidtávú. A hullám növelésére, fenntartására és a hullámvölgy elkerülésére megfelelő stratégiákra, erőforrásokra és végrehajtási tervekre van szükség.

A wellness és életmód marketing az a folyamat, amely során ezen iparági szolgáltatásokat, termékeket és életmódbeli megoldásokat aktivizáljuk specializált szolgáltatásainkkal, hogy olyan megcélzott KPI-ok növekményének hatékonyságát maximalizáljuk, mint pl.: vásárlások száma, időpontfoglalások száma, gyakoriság, kosárérték, márkaismertsgé, márkapercepció, stb.

Az adatvezérelt marketinggel segítünk a célzott kampányok kidolgozásában és optimalizálásában, növeljük a hatékonyságot, és jobb megértést biztosítunk a piacról, versenytársakról, valamint az ügyfelek viselkedéséről és igényeiről.

A kampányok hatékonyságát különböző mutatók (KPIs) alapján mérheted, mint például az elérés, a konverziós arány, az ügyfélszerzési költség (CAC), az ügyfélmegtartási arány (CRR), valamint a bevétel növekedése. Számos KPI jelölhető meg, melyeket minden esetben a partnerunkkal közösen határozunk meg.

A minőségi szolgáltatások nyújtása, személyre szabott élmények és programok kialakítása, a rendszeres, perszonalizált  kommunikáció és visszajelzések kérése, valamint hűségprogramok bevezetése mind hozzájárulnak az ügyfelek elköteleződéséhez és megtartásához. Wellness és letmód marketing ügynökségként ezek kialakításában tudunk segíteni.

A HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség wellness és életmód marketing szolgáltatási területének illusztrációja három jógás lánnyal.

MELYEK A

LEGFŐBB WELLNESS ÉS ÉLETMÓD
MARKETING TERÜLETEINK?

A DIVERZ TERÜLETEK ÖSSZHANGJA

Wellness központ marketing:

A HEALTHFULL segít növelni a látogatók számát és a központ népszerűségét célzott wellness és életmód marketing kampányokkal, beleértve közösségi média és digitális marketing stratégiákat, valamint a tartalomgyártást.

Jóga stúdió marketing:

A HEALTHFULL támogatja a stúdió növekedését és az órák népszerűsítését online marketing eszközökkel, mint például Google Ads, Facebook hirdetések és e-mail kampányok.

Komplex szolgáltatást nyújtó edzőtermek marketingje:

A HEALTHFULL segít növelni az edzőterem forgalmát és a tagok lojalitását átfogó marketing megoldásokkal, beleértve digitális hirdetéseket és közösségi média menedzsmentet.

Kozmetikai klinikák marketing tevékenysége:

A HEALTHFULL támogatja a páciensek számának növelését és a klinika márkaismertségét célzott online kampányokkal és SEO stratégiákkal, melyek a kozmetikai kezelések népszerűsítésére fókuszálnak.

Pilates stúdió marketing:

A HEALTHFULL segít növelni az órák látogatottságát és a stúdió népszerűségét wellness marketing kampányokkal, például közösségi média hirdetésekkel és influencer együttműködésekkel.

Életmód tanácsadó marketing:

A HEALTHFULL elősegíti az ügyfélkör növekedését és a szolgáltatások ismertségét célzott marketing stratégiákkal, beleértve tartalommarketinget és közösségi média jelenlétet.

Szépségszalon és wellness központ marketing:

A HEALTHFULL támogatja a vendégkör bővítését és a szolgáltatások népszerűsítését komplex marketing megoldásokkal, mint például SEO optimalizálás és célzott online hirdetések.

Masszázsszalon és spa marketing:

A HEALTHFULL segít növelni a vendégek számát és a szalon népszerűségét wellness marketing kampányokkal, beleértve Google Ads és közösségi média stratégiákat.

A HEALTHFULL egészségügyi marketing ügynökség wellness és életmód marketing szolgáltatási területének illusztrációja két wellness kezelésen résztvevő lánnyal.

Fitness központ és edzőterem marketing:

A HEALTHFULL támogatja a tagok számának növelését és a központ népszerűsítését átfogó marketing megoldásokkal, mint például SEO, PPC hirdetések és közösségi média kampányok.

Személyi edzők és fitnesz trénerek marketing tevékenysége:

A HEALTHFULL támogatja az ügyfélkör bővítését és a szolgáltatások népszerűsítését digitális marketing eszközökkel, mint például e-mail kampányok és közösségi média hirdetések.

Táplálkozási tanácsadók és étrendi szolgáltatások marketing tevékenysége:

A HEALTHFULL segít növelni az ügyfelek számát és a szolgáltatások ismertségét célzott marketing megoldásokkal, mint például SEO, PPC és tartalommarketing.

Szépségipari és wellness termékek gyártói és forgalmazóinak marketing tevékenysége:

A HEALTHFULL elősegíti a termékek értékesítését és a márkaismertség növelését átfogó marketing kampányokkal, beleértve közösségi média menedzsmentet és célzott hirdetéseket.

Spa és wellness hotelek, üdülők marketingje:

A HEALTHFULL segít növelni a vendégek számát és a szálláshely népszerűségét célzott wellness marketing stratégiákkal, mint például SEO és digitális hirdetések.

Táplálék-kiegészítők és egészséges életmód termékek marketingje:

A HEALTHFULL támogatja az eladások növelését és a termékek ismertségét komplex marketing megoldásokkal, beleértve tartalommarketinget és közösségi média kampányokat.

 

Masszázsszalon:

A HEALTHFULL támogatja a vendégek számának növelését és a szalon népszerűsítését wellness marketing megoldásokkal, mint például SEO optimalizálás és közösségi média hirdetések.

Szépségszalon:

A HEALTHFULL segít növelni a vendégkört és a szolgáltatások ismertségét célzott marketing stratégiákkal, mint például tartalomkészítés és közösségi média kampányok.

Természetgyógyászati központ:

A HEALTHFULL támogatja az ügyfélkör bővítését és a szolgáltatások népszerűsítését átfogó marketing megoldásokkal, beleértve SEO, PPC és tartalommarketing.

Fitness központ:

A HEALTHFULL segít növelni a tagok számát és a központ népszerűségét wellness marketing kampányokkal, mint például digitális hirdetések és közösségi média menedzsment.

Akupunktúrás intézet:

A HEALTHFULL segít növelni a páciensek számát és az intézet népszerűségét átfogó marketing megoldásokkal, beleértve célzott hirdetéseket és tartalomkészítést.

Meditációs központ:

A HEALTHFULL támogatja a látogatók számának növelését és a központ ismertségét wellness marketing stratégiákkal, mint például SEO és közösségi média kampányok.

Tai chi stúdió:

A HEALTHFULL segít növelni az órák látogatottságát és a stúdió népszerűségét célzott marketing kampányokkal, beleértve digitális hirdetéseket és közösségi média jelenlétet.